Генератор являє собою важливий вузол, який є в кожному автомобілі, так як саме він є основним постачальником електричної енергії. Якби його не було, то автомобіль просто не міг би їхати, а системи б не відповідали, тому дуже важливо стежити, щоб він завжди знаходився в справному стані. Щоб мати можливість виключити ті чи інші поломки генератора, необхідно проводити його регулярну діагностику і в разі виявлення будь-яких проблем, відразу ж їх усувати. Якщо ви досвідчений водій, то ви напевно знаєте, що генератор може мати приховані поломки, наприклад багато хто стикається з тим, що зламаний діодний міст зменшує вихідна напруга, а поламаний електронний регулятор його підвищує. Виявити таку проблему можна тільки при проведенні тестування.
Якщо ви хочете не турбуватися про те, що генератор на вашому автомобілі працює справно і ніяких проблем в ньому немає, то ви можете звернутися до нас. Для діагностики ми використовуємо сучасне високотехнологічне обладнання, яке дозволяє нам отримувати всю інформацію про стан генератора, і в разі виявлення будь-яких проблем, відразу ж їх усувати. Самостійно займатися ремонтом генератора не варто, так як можна ще більше його пошкодити, і тоді вартість ремонту буде вище.
Якщо ж говорити про стартері, то він є не менш важливою частиною будь-якого автомобіля. Тому важливо звертати увагу на всі ознаки, які можуть вказувати на те, що він вийшов з ладу. До основних з них можна віднести:
стартер крутиться повільно. Це може бути через те, що в ньому поганий контакт або ж вузол електродвигуна вийшов з ладу. Не варто забувати про те, що є необхідність у перевірці стан масла, так як можливо, що воно загусло;
якір стартера обертається, а колінвал - немає. Причиною такої ситуації може бути провідна шестерня, з якої вони вступають у взаємодію з маховиком. Це може бути спровоковано тим, що шестерня має знос, або ж висунута недостатньо
під час запуску ви чуєте клацання в стартері;
при спробі запуску двигуна виникає металевий звук. Це може бути спровоковано тим, що маховик пошкоджений, або ж виникла поломка в підшипнику вала;
якір не обертається і не створює ніяких звуків. Цілком ймовірно, що в мережі немає напруги. Якщо ж ви впевнені в тому, що напруга є, то можливо, що проблема в витягати реле;
якір не обертається, але ви чуєте шум. Цілком ймовірно, що проблема в недостатній обмотці, або ж в поломці щіток;
Comments