top of page
Пошук
era921

Ремонт генератора / стартера

Генератор являє собою важливий вузол, який є в кожному автомобілі, так як саме він є основним постачальником електричної енергії. Якби його не було, то автомобіль просто не міг би їхати, а системи б не відповідали, тому дуже важливо стежити, щоб він завжди знаходився в справному стані. Щоб мати можливість виключити ті чи інші поломки генератора, необхідно проводити його регулярну діагностику і в разі виявлення будь-яких проблем, відразу ж їх усувати. Якщо ви досвідчений водій, то ви напевно знаєте, що генератор може мати приховані поломки, наприклад багато хто стикається з тим, що зламаний діодний міст зменшує вихідна напруга, а поламаний електронний регулятор його підвищує. Виявити таку проблему можна тільки при проведенні тестування.


Якщо ви хочете не турбуватися про те, що генератор на вашому автомобілі працює справно і ніяких проблем в ньому немає, то ви можете звернутися до нас. Для діагностики ми використовуємо сучасне високотехнологічне обладнання, яке дозволяє нам отримувати всю інформацію про стан генератора, і в разі виявлення будь-яких проблем, відразу ж їх усувати. Самостійно займатися ремонтом генератора не варто, так як можна ще більше його пошкодити, і тоді вартість ремонту буде вище.


Якщо ж говорити про стартері, то він є не менш важливою частиною будь-якого автомобіля. Тому важливо звертати увагу на всі ознаки, які можуть вказувати на те, що він вийшов з ладу. До основних з них можна віднести:

  • стартер крутиться повільно. Це може бути через те, що в ньому поганий контакт або ж вузол електродвигуна вийшов з ладу. Не варто забувати про те, що є необхідність у перевірці стан масла, так як можливо, що воно загусло;

  • якір стартера обертається, а колінвал - немає. Причиною такої ситуації може бути провідна шестерня, з якої вони вступають у взаємодію з маховиком. Це може бути спровоковано тим, що шестерня має знос, або ж висунута недостатньо

  • під час запуску ви чуєте клацання в стартері;

  • при спробі запуску двигуна виникає металевий звук. Це може бути спровоковано тим, що маховик пошкоджений, або ж виникла поломка в підшипнику вала;

  • якір не обертається і не створює ніяких звуків. Цілком ймовірно, що в мережі немає напруги. Якщо ж ви впевнені в тому, що напруга є, то можливо, що проблема в витягати реле;

  • якір не обертається, але ви чуєте шум. Цілком ймовірно, що проблема в недостатній обмотці, або ж в поломці щіток;

2 перегляди0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі

Кузовний ремонт автомобіля

Всі сучасні автомобілі радують не тільки широкою функціональністю і комфортом використання, але і своїм відмінним зовнішнім виглядом....

Діагностика двигуна в Києві

Якщо ви досвідчений водій, то ви напевно знаєте про те, що важливою частиною будь-якого автомобіля є двигун. Він є досить складним...

Ремонт двигуна в Києві

Перше, що вам варто знати про ремонт двигуна, так це те, що він може бути простим або капітальним. Якщо розглядати перший варіант, то він...

Comments


bottom of page